torstai 19. maaliskuuta 2009

Viikonloppu kutsuu

Odotan innolla jo tulevaa viikonloppua, koska olen menossa Helsinkiin pitkästä aikaa. Viimeksi olin Helsingissä yli vuosi sitten, joten varmaan paljon on muuttunut. Lauantain olen pyhittänyt shoppailulle ja teatterille. Menen katsomaan Espoon kaupungin teatteriin esitystä Myöhästynyt hääyö, josta näin ennakkoon en tiedä paljoakaan. Hauska sen ainakin pitäisi olla, mutta näytöksen jälkeen olen viisaampi! :)

Sunnuntaina on työpaikan koulutuspäivä, joten siltä päivältä aikataulu on aika valmiiksi laadittu. Pitää huomenna katsoa valmiiksi kaikki tarvittavat vaatteet ja yms, jotta pääsen lauantaiaamuna sujuvasti lähtemään juna-asemalle. Muuten aamu olisi ihan hirveä kaaos..

Tänään olin taas huovutuskurssilla ja aloin värjäämään villaa. Aluksi piti tehdä paljon laskelmia ja miettiä värien sekoitussuhteita, mutta olen melko tyytyväinen värjäystuloksiin. Kuvia laitan sitten kun villat on kuivuneet.

Päivän asu

Hame - Vila
Paita - GT


Muistitikkuni muuten ei ollutkaan rikki, vaan vika oli mieheni liian uudessa tietokoneessa. Laitan vanhoja otsiskuvia heti kun saan koulussa siirrettyä vanhat kuvat toiselle muistitikulle. Ensi viikolla on kampaajalle aika, joten pitäisi ruveta miettimään mitä hiuksille tehdään..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti